3 juli 2011 - Elsa kommer idag

   Datum: 2011-07-03 | Tid: 09:52:09 | Kategori: Allmänt
Tja!! :D Är på fett bra humör, vaknade med ett stort leende på läpparna.. haha. Vet ni varför? För att Elsa kommer såklart! :D Stackarn måste sitta på en buss i fem timmar bara för att träffa lilla mig. Elsa kommer fram vid klockan 13.05, för att vara exakt. Och då ska jag och mamma stå på busshållplatsen när hon kommer. Hon kommer stanna tills på Fredag. Hoppas att vi får någolunda bra väder, men enligt VackertVäder ska det bli bra, men enligt Smhi ska det bli sådär, så jag litar mest på VackertVäder. ;) Nu ska jag klä på mig och äta frukost, se yaa!



När jag och Elsa träffade Kenza på Guldfynd i vintras! ;)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0