Bad update

   Datum: 2011-07-11 | Tid: 12:29:07 | Kategori: Allmänt
Hej bloggen! Sorry för det dåliga uppdateringen men jag har inte haft lust och blogga helt enkelt, det är ofta att jag säger så men det är ju sommarlov! ;) Och sen har våra kompisar från Tyskland också kommit. I lördags var vi på Tvarö, jag badade hur mycket som helst haha! Men det var ju för att det var hur varmt som helst i vattnet. Sen senare på kvällen badade vi vid djupet och där var det också jättevarmt. :)

Igår vid lunch åkte vi ut med våra kusiners båt för vi skulle på resturang. Där åt vi mat, spelade minigolf och köpte glass. Resan dit med båten tog ca 25 minuter, det var fett kul att åka på stora vågor! :D Igårkväll såg vi på matchen i damernas fotbollsvm mellan Brazilien och Usa. Men vi missade matchen mellan Sverige och Australien för att vi trodde den var på kvällen, men den gick visst på eftermiddagen. Eftersom det inte blev nån fotbollsmatch så gick vi till djupet och badade, fetttt varmt! Varmare än i lördags. Nu ska jag iaf spela finns i sjön med mina bröder sen ska jag läsa, eheh.


Bild från påväg hem från Kalmar, sliten haha!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0