Kalmar

   Datum: 2011-07-07 | Tid: 21:28:20 | Kategori: Allmänt
Det blev bara ett inlägg igår.. men det var fullt upp här igår, haha! Vid ungefär klockan 6 åkte vi till Tvarö för att grilla korv och bada. Innan vi åkte var det sådär väder, grå himmel.. men sen när vi kom dit så sprack det upp och det blev jättefint väder. :) Jag och Elsa stannade kvar där medans mina bröder och pappa skulle åka hem för att se på fotbollen. Vi tog lite hoppbilder, några blev lyckade några mindre lyckate hehe! ;)

Idag var vi iaf i Kalmar. Vi var tvungna att gå upp vid 8 imorse, haha gissa om vi var trötta.. Resan dit tog typ 1 och 1 halv timme, men jag och Elsa sov lite i bilen så det kändes inte som så mycket. En halvtimma efter vi kommit fram åt vi där i centrum också. Efter mycket shopping så tog vi varsin glass, mummmmmmms! Och sen käkade vi på donken, och efter det så åkte vi en sväng förbi maxi för att köpa lite stuff. Elsa och jag köpte oss varsin tidning och lite... eheh godis.

Nu ska vi ut och ta lite pics och sen efter det ska vi käka godis och titta på OCC!!! :D


Heheheh, en bild från igååår! Bilder på det jag köpt kommer kanske upp senare eller imorgon. ;)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0