Det jag köpte i Kalmar

   Datum: 2011-07-08 | Tid: 17:03:39 | Kategori: Shopping
Jag och Elsa var tvunga att vakna 7.30 imorse eftersom Elsas buss gick klockan 10, så vi skyndade oss att byta om fixa oss. Sedan tog vi båten över till andra sidan och åt frukost och sen var det dags att åka till busshållsplatsen. Det är fett tråkigt nu när Elsa inte är här.. men det var jätteroligt när hon var här! :) Här är iaf det jag köpte i Kalmar.


Topp/Magtröja - Lindex

Topp - Lindex

Bikiniöverdel - Bik Bok

Bikiniunderdel - ginatricot

Örhängen - Cubus

Parfym - Lindex

Armband - ginatricot

Örhängen - Cubus

Jag är jättenöjd med vad jag köpte ;)
Som man kanske märker är inte kameran den bästa för att jag änväder mig av min gamla kamera.. eftersom min pappa har den bästa kameran..

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0