Test inlägg från nya iPhone appen

   Datum: 2013-09-09 | Tid: 08:52:27 | Kategori:
Heej på er! Just nu sitter jag, Elsa, Elin, Emmy och Emelie på Subway och käkar. Vi åkte in till stan vid två och det första vi gjorde var att beställa bio biljetter till This Is Us, sen så gick vi runt i lite affärer och så och nu sitter vi här. 

Jag fick iaf med mig en höst/vinter jacka som jag självklart kommer med bilder på sedan, men den kommer i alla fall från Vero Moda om det säger er något haha. Ikväll ska vi ju somsagt se på This Is us och jag är verkligen hur taggad som helst, även om jag inte är världens största One Direction fan (directioner) så tycker jag ändå om de väldigt mycket och deras musik gör mig väldigt glad och typ taggad på livet, hehe det låter fett cheesy men that's how it is! Men nu ska jag äta upp så vi hörs, bye.




KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Just wish to say your article is as surprising. The clearness to your put up is simply nice and that i can assume you're a professional in this subject.
Fine with your permission allow me to take hold of your feed to keep up to date with forthcoming post.
Thank you one million and please continue the enjoyable work.

2021-09-23 @ 05:01:47
URL: http://https://bumss.xyz/bitcoin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0